ElsjeB heeft veel ervaring met allerlei soorten trainingen, groepen en theorieën en maakt zich snel iets nieuws eigen.

[one_half]Soorten Trainingen[/one_half] [one_half_last]Theorieën[/one_half_last]

[one_half]Onder meer ervaring met: functioneringsgesprek, omgaan met agressie, omgaan met lastige klanten, sollicitatiegesprek, klantvriendelijkheid, omgaan met lastige klanten, slechtnieuws, feedbackgesprek, winkeldiefstaltraining, telefoongesprekken, lichaamstaal, verzuimgesprek, leiding geven, coachingsgesprek, interviewtraining.[/one_half] [one_half_last]

Onder meer bekend met: ABCD gedrag, Roos van Leary, star, DISC, situationeel leidinggeven, kernkwadranten, teamrollen van Belbin, De Bono denkhoeden, DAS model, instrumentele- en frustratie agressie, Transactionele Analyse, Reflecteren in Actie. [/one_half_last]

 

Er is meer

In een gesprek kan je terugspoelen of een time-out nemen. Een collega kan achter je zitten als hulplijn. Dmv van feedback binnen het spel wordt de deelnemer verleidt tot ander gedrag.

Er zijn meer werkvormen dan het traditionele rollenspel. Een acteur kan bv een theorie verduidelijken of ondersteunen met spel. Een regiemodel werkt goed ter introductie of wanneer cursisten het graag nog even aan willen kijken. Een acteur kan zich laten `boetseren’ of werken in estafette, carrousel etc.